جوابیه درخواست اعضای مهدی دلان درباره ازدواج
درباره ی مباحث مرتبط با امام زمان(عج) و ظهور ایشان
طبقه بندی: مهدویت، عمومی، بحث های هفتگی(بحث های انجمن مهدی دلان)، خلاصه جلسات، دلنوشته، دلنوشته های مهدوی، دلنوشته های اجتماعی، ، |
برچسب ها: مهدی دلان، ازدواج، برادران، خواهران، بیانیه، غربال، امام زمان، سربازان امام زمان، شهادت، شهدای گمنام، محمدرضازینی، ،

بسم رب المهدی(عج)
موضوع:جوابیه درخواست اعضای مهدی دلان درباره ازدواج
یک شخص مهدی دل باید در تلاش باشد تا خود را برای سربازی امام زمان(عج) آماده کند .
آماده کردن انواع مختلف دارد در مادی و معنوی در دنیایی و عقبایی
ازدواج یک امر مادی و معنویست که هم اگر بتوان عهدی که با ازدواج بسته میشود را پایبند بود هم سعادت دنیایی دارد و هم آخرتی هم زندگی دنیایی سامان می یابد و هم نصف دین را میتوان از انحراف حفظ کرد.
بنده نیز با این دیدگاه گام در این عرصه نهادم.
هرچند به راستی که ان مع العسر یسرا با هر سختی آسانی و باهر آسانی سختیست.
بگذریم که بعضی از بد دلان سعی داشتن حتی از این سنت نبی اکرم(ص)نیز سوء استفاده کنند و فتنه ای دگر ایجاد کنند و البته بازار تهمت و شایعه چندسالیست که داغ است اما در این چند وقته مصداق روایتی آخرالزمانی از مولایمان امیرالمومنین امام علی(ع) به نقل به مستقیم:
لَتُبَلْبَلُنّ بَلْبَلةً ، و لَتُغربَلُنّ غَرْبَلةً ، حتّى يعودَ أسفلُكُم أعلاكم ، و أعلاكم أسفلَكُم
همانا شما درهم آميخته و غربال خواهيد شد تا آن كه پايين است به رو آيد و آن كه بالاست به زير رود
غربال ها یکی پس از دیگری می آیند و نا خالصی ها را یکی پس از دیگری از میان مهدی دلان میبرند.
اما بعد
نصیحت من به برادران مهدی دل این است که خود را تا میتوانند برای ازدواج زودهنگام آماده کنند اگر به امید این باشید که درس بخوانید و مدرک خوب بگیرید  و پس از مدرک برید سربازی و پس از آن کاری پیدا کنید و بعد بخواهید ازدواج کنید یعنی همین فکری که متاسفانه به علل مختلف از جمله راحت طلبی یا عدم توکل به خدا یا عدم قناعت داشتن و... رواج یافته باشید بدانید در گردابی از روزمره گی خواهید افتاد که آنچنان توفیقی از جنابتان حاصل نشود.
سعی کنید در حین تحصیل و تهذیب کار و حرفه ای نیز داشته باشید مهارت بنده در زمینه رایانه ومغازه ای که دارم یکی از موارد مهم در موفقیت تصمیم بنده به ازدواج بوده است.
همچنین سعی کنید فردی را که انتخاب می کنید همینی که هستید را بخواهد و راضی باشد اگر سراغ فردی بروید که به جای حال شما آینده را بخواهد شما را عبد دنیا خواهد کرد نه عبدالله.
مکمل شما باید باشد و شما را در مسیر امام زمانی آماده شهادت کنند حال چه شهید زنده مادی یا معنوی.بعضی ها گونه ای زندگی می کنند که شهدا هم به آن ها غبطه می خورند.
بزرگواران در انتخابتان امام زمانتان را در نظر بگیرید وظیفه خود را دین خود را نسبت به اهل بیت نسبت اعتقادات خویش در نظر بگیرید که اگر بتوانید در مرحله انتخاب و پیش زمینه هایی که عرض کردم موفق باشید ان شاالله نتیجه خوبی برایتان میسر میشود.
پیام من به خواهران مهدی دل این است که سعی کنید حداکثرنگاه افراد و توجه افراد به جنبه معنوی شما جلب شود  تا جنبه مادی .الی ما شاالله مادیات های رنگ و بارنگ درخیابان ریخته ودست بالای دست درآن صنف بیداد می کند که نتایجش را در آمار فاجعه بار و خفت بار طلاق وخیانت ها در جمهوری اسلامی ایران که یک مملکت شیعه هست مشاهده می کنید.متاسفانه عدم توجه مسولین به فرمایشات رهبری درباره جنگ نرم و تهاجم فرهنگی درسالیان آینده بسیار گران برای نسل ما تمام خواهد شد.
بنده سراغ فردی رفتم که میدانم من را آماده سربازی امام زمان (عج) می کند.
در شب خواستگاری هم زمانی که پرسیدند چه داری؟
بعد از نام و یاد خدا محبت به اهل بیت عصمت و طهارت و پدر و مادر پاک طینت را به عنوان همه دارایی خویش اشاره کردم.
خانواده همسر نیز باتوجه به دارایی های بنده موافقت خویش را اعلام کردند.
حال با قلبی آرام و ضمیری مطمئن بدون دغدغه نسبت به گذرگاه دنیا به قول دوستان هم دل سعی درتقویت وپیشتاز بودن خویش در مسیر الی الله  دارم و به راستی که این گونه ازدواج نصف دین را از گزند انحراف نگه میدارد.
چون با همسرم هم دل بودم تصمیم بر این شد که مراسم عقد در کنار دوستان عزیزمان و شاهدان واقعی و بیدار هم و غم های ما یعنی شهدای گمنام برگذار گردد که الحمدالله به این توفیق نیز نایل آمدیم
حضور شهدا در مجلس ما به اضافه دوستان مهدی دل و خانواده معزز شهدا زینت بخش محفل زیبای ما بود.
هربار که در مسائل به مشکلی برمی خوردیم توسل به شهدای گمنام و حضرت زهرا(س) معجزه ای بود برای ما که به همه مهدی دلان این ودیعه الهی را سفارش می کنم.
ان شاالله درفرصت مقتضی موارد دیگر را هم خدمت هم دلان مطرح خواهم کرد.
هدف بنده این نیست که بگویم من الگو هستم و مواردی از این قبیل.هدف فقط شرح ما وقع و برای مهدی دلان حال و به خصوص آینده است.
من فقط ثابت کردم که می شود یک فرد هم درس بخواند هم کار کند هم تا جایی که در توان دارد برای امام زمانش کار کند و هم در سنی که ازدواج برای خیلی ها چیزی جز یک آرزوی دور است ازدواج کند.
ان شاالله اگر مجالش باشد ثابت می کنم که شهادت هم پایان یکی از مراحل مهدی دلی هست.
و من الله توفیق ولا حول ولا قوه الا باالله-خادم مهدی دلان



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نویسنده : محمد رضا زینی
تاریخ : 5 / 10 / 1395
ساعت :



مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir









پایگاه جامع عاشورا